Преди някой да се засегне защо на 2 литра двигател се правят подобрения, и как Волво не става на Ферари, да кажа че тези "bolt-on" промени правят шофирането по-приятно и забавно.
DO88 - Volvo S60 V60 XC60 V90 S90 XC90 SPA Intake system - LF-140-S1-F
Euro Compulsion - V1 AIR INTAKE SYSTEM
Кутията на DO88 дойде леко деформирана, но всичко беше здраво.

МАФ сензора пасна точно и тръбата на Eurocompulsion застана добре. Филтра е двоен конус BMC червен. Чисти се и се пере 1 път в годината.
Крайният резултат:

Колата се усеща по пъргава в ниските предавки. Определено има повече звук от двигателя при подаване на газ. Не е дразнещо, но и не е каот преди.
DO88 - Volvo S60 V60 XC60 V90 S90 XC90 SPA Intake system - LF-140-S1-F
Euro Compulsion - V1 AIR INTAKE SYSTEM
Кутията на DO88 дойде леко деформирана, но всичко беше здраво.

МАФ сензора пасна точно и тръбата на Eurocompulsion застана добре. Филтра е двоен конус BMC червен. Чисти се и се пере 1 път в годината.
Крайният резултат:

Колата се усеща по пъргава в ниските предавки. Определено има повече звук от двигателя при подаване на газ. Не е дразнещо, но и не е каот преди.
Последна редакция: