Марти Иванов
New member
Здравейте, в темата ще засегна следните автомобили:
Модел: S/V60 и S/V60CC
Модификация: D2, D3, D4, D5 от VEA платформата
Година: от 2010 до 2018г
Двигател: 2.0 (4 цилиндъра)
Гориво: Дизел
Въпрос/Проблем:
В търсенето си на автомобил за да подменя старият си такъв се натъкнах на следния проблем.
Търсенето беше предимно на 5 цилиндровия дизел, но както знаем той е доста рядко среща за разлика от 4 цилиндровия. Затова все пак потърсих информация за 4 цилиндровите дизели от новото поколение VEA ( VOLVO ENGINE ARCHITECTURE ), но там има проблем, който се споменава в голяма част от форумите, а именно завишен разход на масло заради проблемна партида маслени сегменти. Този проблем засяга както дизели, така и бензини от 2014 до около 2016. Имало е сервизна акация за подмяната на маслени сегменти основно на бензинови коли, а за дизелите се е налагало подмяна и на бутала.
В края на 2016г проблема е отстранен и се смята, че автомобилите произведени в началото на 2017г вече не би трябвало да имат този проблем.
Въпросите при избора на употребяван автомобил тук са няколко:
1. За бензините има оповестен един сериен номер (1501327) на двигател след който вече проблема е разрешен, но за дизелите, които ме интересуват няма такъв конкретен номер, или поне аз не открих. Как мога да разбера дали конкретен двигател е с оправен проблем?
2. По VIN номера мога ли да разбера серийния номер на двигателя?
3. Също в Мото-Пфое могат ли да ми дадът информация за автомобил дали е бил привикван за сервизна акция за сегментите?
4. Колко голям разход на масло имат тези двигатели?
5. Изобщо заслужава ли си да се гледат автомобили с този двигател между 2014 и 2016?
6. Заслужава ли си да се търсят автомобили след 2017 с този тип двигатели?
Предварително благодаря за отговорите, и всяка друга информация би ми била полезна.
Модел: S/V60 и S/V60CC
Модификация: D2, D3, D4, D5 от VEA платформата
Година: от 2010 до 2018г
Двигател: 2.0 (4 цилиндъра)
Гориво: Дизел
Въпрос/Проблем:
В търсенето си на автомобил за да подменя старият си такъв се натъкнах на следния проблем.
Търсенето беше предимно на 5 цилиндровия дизел, но както знаем той е доста рядко среща за разлика от 4 цилиндровия. Затова все пак потърсих информация за 4 цилиндровите дизели от новото поколение VEA ( VOLVO ENGINE ARCHITECTURE ), но там има проблем, който се споменава в голяма част от форумите, а именно завишен разход на масло заради проблемна партида маслени сегменти. Този проблем засяга както дизели, така и бензини от 2014 до около 2016. Имало е сервизна акация за подмяната на маслени сегменти основно на бензинови коли, а за дизелите се е налагало подмяна и на бутала.
В края на 2016г проблема е отстранен и се смята, че автомобилите произведени в началото на 2017г вече не би трябвало да имат този проблем.
Въпросите при избора на употребяван автомобил тук са няколко:
1. За бензините има оповестен един сериен номер (1501327) на двигател след който вече проблема е разрешен, но за дизелите, които ме интересуват няма такъв конкретен номер, или поне аз не открих. Как мога да разбера дали конкретен двигател е с оправен проблем?
2. По VIN номера мога ли да разбера серийния номер на двигателя?
3. Също в Мото-Пфое могат ли да ми дадът информация за автомобил дали е бил привикван за сервизна акция за сегментите?
4. Колко голям разход на масло имат тези двигатели?
5. Изобщо заслужава ли си да се гледат автомобили с този двигател между 2014 и 2016?
6. Заслужава ли си да се търсят автомобили след 2017 с този тип двигатели?
Предварително благодаря за отговорите, и всяка друга информация би ми била полезна.