Теч от радиатора на парното

Какъв е опитът ви при теч от радиатора на парното в краката?
Сменява се целият радиатор с нов и оригинален или се сменяват свързващите скоби и "О" пръстени?
 
Какъв е опитът ви при теч от радиатора на парното в краката?
Сменява се целият радиатор с нов и оригинален или се сменяват свързващите скоби и "О" пръстени?
Зависи от кое точно тече. Ако е протекло от някой О-пръстен, може да се смени само той, въпреки че дали ще се намери същият е друг въпрос и колко ще издържи някой пръстен който е "почти" същият. Реално, в повечето случай за смяна е самият радиатор. Нов комплект за V50 има в Аутодок за към 200 лева с доставката до България който включва и радиатор и пръстени и тръбите.

Лично не съм сменял на P1 коли, но на P3 и P5 за да се смени, се разглобява много. По добре би било да се смени целият радиатор щом ще се разглобява.
 
Зависи от кое точно тече. Ако е протекло от някой О-пръстен, може да се смени само той, въпреки че дали ще се намери същият е друг въпрос и колко ще издържи някой пръстен който е "почти" същият. Реално, в повечето случай за смяна е самият радиатор. Нов комплект за V50 има в Аутодок за към 200 лева с доставката до България който включва и радиатор и пръстени и тръбите.

Лично не съм сменял на P1 коли, но на P3 и P5 за да се смени, се разглобява много. По добре би било да се смени целият радиатор щом ще се разглобява.
Благодаря!
Получих необходимата ми информация!
 
Назад
Топ